Saturday, March 9, 2013

Every Breath You Take

Dneska jsem vstávala už o půl 9., protože po mě sestra chtěla, abych s nimi jela do aquaparku. Stejně sem nakonec nejela. Takže jsem si udělala kafe a šla brouzdit na netu. Vlastně jsem měla v plánu jet za babičkou, kde jsme se nakonec měli sejít i ze ségrou a s taťkou. Povím vám, že sem ten vlak málem nestihla :D Byla jsem za prvé nervózní z toho, že nemám dost peněz na jízdenku a za druhé z toho, že sem z domu vycházela 10 minut před přijetím vlaku. :D Ale stihla jsem ho, sem dobrá. :D Takže jsme jeli na 3 hodiny k babičce, pomoct jí a já si jela vyzvednou náušnice, které jsem půjčila kamarádce. Když sem zas přijela domů, psala mi Annie jestli se nechci jít kouknout po sekáčích, tak sme vyrazili. Šli jsme pěcha až do Tesca, kde sme po sobě v DMku půl hodiny malovali rtěnkama. (Ne, nejsme normální.) Pak sme se šli kouknout do onoho sekáče v Tescu, kde si Ann koupila boží army sáčko. Mě bylo malý, takže sem jí ho přenechala, i když to byl původně můj úlovek. A jelikož sme strašní žrouti, tak sme si museli jít sednou do pizzerky. Mňamka.




                                                 A. si hraje na smutnou. Je to herečka.



                                                       Má to být umělecká fotka, jakože.



                                                                              <3



                                                                     Mňamka



                                                 jsem hrozně nefotogenická- dnešní outfit


cool "tetování"




shorts- DIY, sweater- NY, T-shirt- Ann Christine, Shoes- Deichman

1 comment:

  1. ty GIFka jsou drsné :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete