Thursday, March 28, 2013

Random week

Dám jsem random fotek z té doby co jsem nepsala. Měla jsem toho jednoduše moc. Zkoušky se sborem (a že jich je požehnaně, dneska jsem kvůli jedný cédečkový vstávala už v 8 -.-). Taky jsem oslavila narozeniny  a stihla jsem si od sádry rozedřít ruku. Já vím, jsem šikovná. :)

nemohla jsem si odpustit fotku krajinky. Sice je to rozmazané, ale.. Takhle krásně to vypadalo o víkendu na venkově.:)
Dopisiod kamarádů, co mi přišli. Hned ten 1. je od Toma, což byl nejkrásnější dárek k narozeninám. :)
                                         
Koláž s oslavy, co po mě udělali Annie s Barčou. 



ČERNÁ KAPIČKA- aneb protest ve škole za nevyhození jedné skvělé učitelky.

Kytička od maminky.

Alice v zrcadle. Tuhle knížku mám rozečtenou poměrně dlouho a až teď jsem se dokopala k tomu, abych ji dočetla.

Tortelliny, které jsem jedla poprvé a rozhodně ne naposled!


Infekce- Václav Hrabě. S touhle básničkou sem se účastnila soutěže.

Konečně jsem se dokopala k tomu, koupit si BBcream. Zvolila jsem značku essence, protože sem od ní kdysi měla korektor a ten sem si nemohla vynachválit! Až ho dopotřebuju, udělám recenzi. :)

Omlouvám se za né moc kvalitní články, ale opravdu jsem nepočítala, že budu mít tu ruku v sádře. Příští týden mi ji sundávají, ale budu se už teď nsažit nafotit nějaký outfit.
Mimochodem.
Přeji krásné Velikonoční prázdniny! :)

1 comment:

  1. Tyjo, o te kapicce mi dnes rikala mamka, syn jejiho kolegy asi chodi do stejne skoly jako ty :D Jinak vse nejlepsi k narozeninam :)

    ReplyDelete