Sunday, March 17, 2013

New in- oriflame

Dneska jsem se konečně dokopala k tomu, abych vám to nafotila a napsala to sem. Hlavně protože sem si ve středu zlomila malíček a mám ho v sádře, takže sem ve čtvrtek nemohla nic dělat a v pátek jsem byla na dosádrování. No a včera se mi zase nechtělo. :D Uvidím, jak to budu mít s tou rukou a popřípadě pak přidám nějaký outfity. :) 


čistící pleťové mléko s medem

Tenhle přípravek si kupuju již po 2., protože mě oslovila nejen vůně, ale i to, že to opravdu pomáhá. Jsem s ním nadmíru spokojená a můžu jen vřele doporučit! :)
 

Pure skin- tónovací krém a SOS gel


 
 Tohle jsem si koupila na zkoušku a vcelku toho lituju. 
SOS gel- nejvíce mě na tom asi zklamalo jak je to malé. Koupila jsem si to proto, že jsem si kdysi dávno kupovala od Pure skin také podobný gel, ale ten byl mnohem větší a fungoval. Na obou krabičkách je napsané, že by měli pupínky zmizet do 8 hodin. U předchozího to zmizelo, u tohohle to nezmizí ani do druhého dne :/
Tónovací krém- tohle jsem si koupila jen proto, že to měli ve slevě is tím gelem :D jinak bych si to asi nekoupila a ani nedoporučuju kupovat..
 
 Zázračný karamelový kelímek
 
Asdfghjkl! Lidi ta vůně je prostě božská! Totálně jsem se do ní zamilovala, jen co jsem kelímek vytáhla z krabičky (fotka kelímku je velice nekvalitní a mě se to nechce fotit znovu:D). Tyto kelímky si kupuji už nějakou dobu a měla jsem už i čokoládový a ten obyčejný. Ještě si chci pořídit vanilku. :D Vždycky mě úplně dostane, jak rychle to zabírá. Ty kelímky jsou opravdu zázračný! ^^
 
 
 
To je prozatím vše. Jak hlásily, že má sněžit, v Brně to nebylo zas tak horký. Sněžilo tu za celý týden snad 2 hodiny a nic z toho nebylo. Místo toho tady už 3. den krásně svítí sluníčko, ale je tu zima. Mohlo by už konečně být teplo, myslím že by to všechny potěšilo. Tak užívejte slunka, pokud u vás je a jestli ne, tak doufejte že brzo příjde. :) 


 



5 comments:

  1. neeeeeee já ten karamelovej kelímek musím míttt!!! :D
    mám višňový, čokoládový, vanilkový, bez příchutě a i když z nich nemám skoro nic vypotřebované, potřebuju i tento! :D
    jinak bubble tea nakupuju u Vaňkovky, protože je tam strašně milá obsluha a taky je mi příjemnější to prostředí :)
    Zase je ale pravda, že na hlavase mají úžasnou příchuť, něco jako Passion Fruit a je to božský :)

    ReplyDelete
  2. Závádím ti, že vám tam pořád svítí =)) A zázračné kelímky jsou opravdu zázračné =D Višňový voní taky skvěle =) karamelový neznám =)

    ReplyDelete
  3. Ten kelímek vypadá zajímavě, asi ho vyzkouším :)Jojo, v Brně je naštěstí hezky, snad už se zima nevrátí :)

    ReplyDelete
  4. Nevypadá to špatně, ale problém je v tom, že já bohužel na Oriflame moc nejsem...

    ReplyDelete
  5. karamelovej kelimek mam,nejlepsi)))))
    super clanek)

    ReplyDelete